Tuesday, August 21, 2012

Juhmikese juhtumid ehk seiklused suvel 2012

Palju juhtumeid on keelel ja meelel, kuid ei osanud neid arvutis oma blogil kirja panna.Nüüd siis lõpuks jälle..Ei tea ainult, kas mul täna vaim peal on.
Selgitan veidi, miks just niisugune pealkiri. Mu suur sõber K kutsub mind tihti nii ja kuidas ma siis solvun! Näksin teda näpust, urisen, püüan pidevalt näidata, kes on ikka peres tähtsam.Loomulikult olen MINA ikka ja alati kõige ilusam, targem, julgem, armastusväärsem ja nii edasi ja edasi...Sellepärast ei tohigi keegi mind juhmikeseks kutsuda.
K püüdis oma staatust  minu silmis tõsta ja pani meile -mulle,endale ja mu mutikesele  Haapsalus Männi puhkemajas toa kinni. Reis tõotas tulla põnev, oli ka,  kuid sellest ning  teistest juhtumistest juba homme, sest käpake on hirmus väsinud tähtede toksimisest, pea käib ringi ja sabaotsa ei tunne enam hoopiski...

No comments:

Post a Comment