Tuesday, August 7, 2012

Hei hopsti, jälle!

Terekest,mina olen ikka pisike paksuke puudlipoiss Bosse!Vahepeal oli mutike nii laisk, et ei pannud mu eriti tähelepanuväärseid seiklusi kirja ja mul on enamus täiesti ununenud.
.Lubas end parandada ning hoolega kirjutama hakata.Mis mul muud üle jääb,usun teda,on ta ju mulle kõige kallim.Mul on üks alluv ka,ootan ja ootan teda alati endale külla.Olen alati metsikult rõõmus,kui ta tuleb.
 temaga lõbusalt palli mängida ning mürada saan.Mõistata nüüd,kes ta on,sest ta nimi algab K tähega.
Kelle nimi algab K tähega?Noh temaga on muidugi mõnus mängida,tema toitu näpata,talle õige koht kätte näidata.Mitte ei saa aru,mis K piriseb,kui teda seelikusabast sikutan,näpust näksan või oma ülitugeva käpaga karistan.Ma pean teda veel õpetama,kuidas oma kohta teada ning mind austada.Ja itsitamine
ning minu üle muigamine tuleb tal unustada,muidu ...

No comments:

Post a Comment